საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების სამინისტრო „სახელმწიფო სტანდარტების დანერგვა ეროვნულ უმცირესობათა სკოლამდელ და სასკოლო დაწესებულებებში“ პროგრამას ახორციელებს, რომლის მიზანია სკოლამდელ დაწესებულებებში და ეროვნულ უმცირესობათა სკოლებში განათლების ბილინგვური მიდგომის გამოყენებით სახელმწიფო სტანდარტების დანერგვა.

უკვე დაწყებით საფეხურზე, მე-2 და მე-4 კლასებში, ბილინგვური განათლება ტარდება შემდეგ საგნებში: ხელოვნება (II-IV კლასები), მე და საზოგადოება, საბუნებისმეტყველო მეცნიერება (III-IV კლასები). ასევე დაგეგმილია მათემატიკის (II-IV კლასები) და საგნის „ჩემი საქართველო“ (V-VI კლასები) სწავლება ბილინგვური მეთოდით. ბილინგვური საგნების ბაზაზე შემუშავებული რესურსები (მასწავლებლებისთვის, მოსწავლეებისთვის) ორენოვანია: ქართულ-სომხური და ქართულ-აზერბაიჯანული.

სახელმძღვანელოებში დაცულია ალტერნატიული ენების პრინციპი, რომელიც ითვალისწინებს მოსწავლეთა ენობრივ მომზადებას და დამოკიდებულია კონკრეტული სკოლის/კლასის ენის ცოდნასა და მომზადებაზე. საბაზო საფეხურზე ეროვნული სასწავლო გეგმა ტარდება მშობლიურ ენაზე (სომხური და აზერბაიჯანული). მეთოდოლოგიური და თემატური რესურსები ასევე ითარგმნება და რედაქტირებულია მშობლიურ ენებზე.

პროგრამა შეტანილია საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების სამინისტროს 2022-2032 წლების სტრატეგიულ გეგმაში. პროგრამაში ამჟამად დასაქმებულია 110 დამხმარე მასწავლებელი. მათი ნაწილი უკვე მონაწილეობს რეგულარულ საგნობრივ მომზადებაში/ტრენინგებში, ნაწილი კი საგნობრივ მომზადებას გადის და სექტემბრიდან ჩაერთვება რეგულარულ ტრენინგში.
პროექტის მიზანია ეროვნული უმცირესობების წარმომადგენელი სკოლამდელი აღზრდისა და სკოლის მოსწავლეების აღჭურვა საჭირო ცოდნითა და უნარებით თანამედროვე სოციალურ ცხოვრებაში სრული ინტეგრაციისთვის.

აღნიშნულ ქვეპროგრამაში შემავალი მასწავლებლების შერჩევის კრიტერიუმია ქართული ენის ცოდნა. პროგრამა სრულად ხორციელდება არაქართულენოვან სკოლებსა და სკოლამდელ დაწესებულებებში. ამჟამად პროგრამა ხორციელდება არაქართულენოვან სკოლებში დაწყებით და საბაზო კლასებში (სამცხე-ჯავახეთსა და ქვემო ქართლში).