
როგორც ელექტრონული კომერციის ასოციაციის თანადამფუძნებელმა, თამარ გოგოლაშვილმა აღნიშნა, ქართული ონლაინ მაღაზიები კრიზისშია უცხოური პლატფორმების მხრიდან მზარდი კონკურენციის გამო. ჩემი ინფორმაციით, ასევე ცნობილია, რომ საკმაოდ ცნობილმა ადგილობრივმა ოპერატორებმა წარუმატებლად სცადეს მყიდველების პოვნა და ახლა პრაქტიკულად „ნეგატიური ხარჯებით“ მუშაობენ.
„ერთი მხრივ, შეიძლება იფიქროთ, რომ მომხმარებლებისთვის კარგია ხელმისაწვდომი პროდუქციის ქონა, მაგრამ მეორე მხრივ, ჩვენ ასევე უნდა ვიფიქროთ ჩვენს ეკონომიკაზე. უზარმაზარი თანხები გადის ქვეყნიდან საქართველოს ბიუჯეტში შესვლის გარეშე და მიდის ჩინეთში. ქართული ონლაინ მაღაზიების თანამშრომლები ღარიბდებიან. საბოლოო ჯამში, ეს ყველაზე მოქმედებს“, – თქვა გოგოლაშვილმა.
„ახალი TEMU პლატფორმა ამჟამად ყველაზე დიდი პოპულარობით სარგებლობს. ჩინურმა ელექტრონული კომერციის პლატფორმამ ბაზარზე საკუთარი პირობები დააწესა, კერძოდ, დასავლური პლატფორმებიდან გამოწერების რაოდენობა შემცირდა, ხოლო ჩინური პლატფორმებიდან გაიზარდა“, – განაცხადა Camex Airlines-ის დამფუძნებელმა გიორგი სეთურიძემ.
2025 წლის პირველი შვიდი თვის განმავლობაში, საქართველოს აეროპორტებში ტვირთისა და ფოსტის მოცულობამ 9000 ტონა შეადგინა, საიდანაც მიღებული იქნა 92.2% და გაგზავნილი – 7.8%. მონაცემები წლიურ ზრდას 36.3%-ით აჩვენებს.
წყარო: bizzone.info