Temu ყველაზე პოპულარული უცხოური პლატფორმაა საქართველოში. ეს არის ACTR-ის 2025 წლის აპრილის კვლევის მონაცემები, ცდომილების ზღვარი 3.5%-მდეა.

ბოლო 6 თვის განმავლობაში:

  • გამოკითხულთა 75% Temu-ს მეშვეობით ყიდულობდა.
  • მხოლოდ 16% – Amazon-ის.
  • მე-3 ადგილზე Taobao-ა.

აქ არის ყველაზე ხშირად შეძენილი პროდუქტების კატეგორიები:

  • ტანსაცმელი და აქსესუარები – 47%
  • საოჯახო ნივთები – 29%
  • საბავშვო პროდუქცია – 20%

გაკეთებული ონლაინ შემსყიდველები სქესისა და ასაკის მიხედვით:

  • ქალები (60%)
  • მამაკაცები (41%)
  • ასაკი 18-54 — 79%

ონლაინ შემსყიდველების 65% რეგიონებიდანაა. ეს, სავარაუდოდ, ოფლაინ მაღაზიების ნაკლები არჩევანით აიხსნება.

გამოკითხულთა ნახევარი ონლაინ შესყიდვებს თვეში ერთხელ მაინც აკეთებს. ისინი უპირატესობას უცხოურ პლატფორმებს ანიჭებენ, ვიდრე ქართულს.