
Temu ყველაზე პოპულარული უცხოური პლატფორმაა საქართველოში. ეს არის ACTR-ის 2025 წლის აპრილის კვლევის მონაცემები, ცდომილების ზღვარი 3.5%-მდეა.
ბოლო 6 თვის განმავლობაში:
აქ არის ყველაზე ხშირად შეძენილი პროდუქტების კატეგორიები:
გაკეთებული ონლაინ შემსყიდველები სქესისა და ასაკის მიხედვით:
ონლაინ შემსყიდველების 65% რეგიონებიდანაა. ეს, სავარაუდოდ, ოფლაინ მაღაზიების ნაკლები არჩევანით აიხსნება.
გამოკითხულთა ნახევარი ონლაინ შესყიდვებს თვეში ერთხელ მაინც აკეთებს. ისინი უპირატესობას უცხოურ პლატფორმებს ანიჭებენ, ვიდრე ქართულს.